Sikertelen online fizetés

visszalépés az előző oldalra

Amennyiben nem sikerült rendelését online kifizetnie, azt a visszaigazoló e-mailben tudja újra kezdeményezni. Ehhez nyissa meg a visszaigazoló e-mailt, és tekerjen le a fizetési mód jelzéséhez. 

Rendelése leadása után néhány percen belül postafiókjába „Automata megrendelés visszaigazolás” tárgysorú levelet küldünk. Elegendő, ha a levélben megtalálható hivatkozásra kattint, és ismételten kezdeményezheti az online fizetést.

A fizetés sikerességéről minden esetben visszaigazolást küldünk Önnek, valamint minden rendszerünkben történő státusz módosításról e-mail formájában értesítjük. (pl.: Feldolgozás alatt van megrendelése, csomagját átadtuk a szállítónak stb.)

Amennyiben nem szeretné a fizetést újra kezdeményezni, mert inkább fizetési módot változtatna, azt a megrendelés módosítása menüpontban tudja jelezni felénk.

Megrendelése a sikertelen online fizetés ellenére megérkezik rendszerünkbe, ezért kérjük, amennyiben meggondolta magad a vásárlással kapcsolatban, azt jelezze számunkra.