Blog

Hogyan segítünk Önnek? ismerje meg ügyfélszolgálatunkat!

Hogyan segítünk Önnek? ismerje meg ügyfélszolgálatunkat!

Abban valószínűleg egyetérthetünk, hogy az e-kereskedelemben mindenképpen szükség van ügyfélszolgálati munkatársak jelenlétére. Senki sem szeret olyan oldalon vásárolni, ahol a termékek nem átláthatóak, nincsenek róluk megfelelő információk vagy nem lehet kérdés, probléma esetén könnyen, gyorsan és egyszerűen elérni egy illetékest, aki segítségünkre lehet. Ismerje meg most ügyfélszolgálatunkat!

Hogyan segítünk önnek? ismerje meg ügyfélszolgálatunkat!

 

Először is engedje meg, hogy megköszönjük, hogy oldalunkra látogatott és egy Magyarországon működő, magyar családokat foglalkoztató webshop mellett teszi le a voksát. Folyamatosan azért dolgozunk, hogy oldalunk átláthatósága, a vásárlás menete még könnyebben áttekinthető és használható legyen. De mi történik olyankor, amikor Önnek további kérdése merült fel és megrendelés előtt érdeklődni szeretne a termék további paramétereiről, a szállítási módokról vagy a fizetési lehetőségekről.

 

Blogok

 

Természetesen sok olyan kérdése merülhet fel, amelyre választ kaphat oldalunkat böngészve is. Blogcikkeinkben nem csak tanácsokat és ötleteket adunk, de bemutatunk bizonyos termékeket, lehetőségeket és áttekintést kaphat az időszakosan elvégzendő, ellenőrizendő feladatok, folyamatok szükségességéről is.

Blogjainkat megtalálhatja ITT!

Természetesen lehetnek olyan esetek, amikor nem lesznek segítségünkre ezek a cikkek, azonban ilyenkor is megéri őket átlapozni, lehetéges, hogy pont ezek a bejegyzések világítanak rá minket arra, mit felejtettünk el elvégezni a tavaszi, nyári, őszi, téli szezon kezdete előtt.

De nézzük is, hogy pontosan milyen csatornákon tud velünk kapcsolatba lépni!

 

Interaktív asszisztens - azaz az online ügyfélszolgálat

 

Mielőtt részleteznénk a személyes kapcsolatfelvétel lehetőségét, szeretnénk bemutatni a webáruház 0-24-ben elérhető online ügyintézési felületét.

Ezt a lehetőséget egyből láthatja a www.vasmuszakibolt.hu nyitóoldalán a kategória menü sávban. Kattintson az online ügyfélszolgálat szövegre és nézze meg, melyik funkcióra van szüksége.

Fejlesztésünk nagyon hasznos lehet Önnek is, ha:
-0-24-ben szeretné intézni ügyeit
-nem szeret telefonálni
-nem tud telefonhívásokat indítani munkaidőben
-szereti a visszakövethető, írásbeli kommunikációt
-gyorsan szeret elintézni minden, a rendelése kapcsán felmerülő ügyet

Nézzük is, milyen lehetőségek közül választhat ezen a felületen, azaz milyen problémáit tudja megoldani néhány kattintással.

 

Megrendelés módosítása

 

Hétvégén kényelmesen hátradőlt a karosszékében, leadta a megrendelését online barkácsboltunkban, de a visszaigazoló e-mailben vette csak észre, hogy rossz darabszám vagy méter hossz szerepel valamelyik terméknél? Nem probléma! Ilyenkor nem kell új megrendelést leadnia, csupán töltse ki a megrendelés módosítása oldalon található rövid kérdőívet és küldje el számunkra.

Ezzel a lehetőséggel módosíthatja a szállítási, számlázási címet, a megrendelő adatait is. Ennyire egyszerű!

 

Megrendelés lemondása

 

Tudjuk sajnos, hogy vannak olyan esetek, amikor a megrendelés lemondása mellett kell döntenie. Amennyiben a csomagja még nem került feladásra vagy kiszállításra, úgy ezzel a funkcióval egyszerűen lemondhatja, azaz töröltetheti megrendelését.

Kérjük, hogy amennyiben nincs szüksége a megrendelt termékekre, úgy ezzel a funkcióval mondja le megrendelését! Ezzel nem csak minket óv meg felesleges kiadásoktól, hanem futárszolgálatainkat is a felesleges szállítási feladatoktól. Egy-egy csomag útja a feladástól az átvételig egy bonyolult logisztikai folyamat, amelyben számtalan ember dolgozik azért, hogy megérkezhessen Önhöz az áhított termék.
Éppen ezért, amennyiben nem kíván élni az átvétel lehetőségével, beszerezte már máshonnan a terméket vagy mégsem most valósítaná meg a munkafolyamatot, úgy mondja le vásárlását még a csomag összekészítése és feladása előtt. Köszönjük segítségét!

 

Kérdés megrendelés állapotáról

 

Rendszerünk folyamatosan küld Önnek visszaigazoló e-maileket, amelyek csomagja összekészítésének menetéről, annak várható kifutásáról kap tájékoztatást. Ha ezek az információk nem elegendőek Önnek, további kérdése merült fel vagy valami nem egyértelmű, azt ezen a felületen tudja számunkra jelezni.

 

Panaszbejelentés

 

Reméljük, hogy erre a menüpontra soha nem lesz szüksége, de amennyiben mégis, úgy ezen a felületen keresztül tudja legkönnyebben jelezni számunkra, ha problémája adódott a csomag átvételével, a megküldött termékekkel vagy a megvásárolt szolgáltatásokkal kapcsolatban.

 

Árajánlat kérés

 

Ajánlat kérésére is lehetősége van már online felületünkön is. Kérjen ajánlatot felújításához, építkezéséhez vagy akár egy-egy termék nagy mennyiségben való megrendelése esetén is. Mennyiségi megrendelés esetén mindig igyekszünk egyedi árakkal szolgálni, hogy biztosan jó üzletet köthessen Ön is.

 

Számlamásolat kérése

 

Elhagyta? Elázott? Eltépődött? Nem probléma! Igényeljen számlamásolatot és e-mailben megküldjük Önnek a kért e-mail címre.

 

Elállás bejelentés

 

Jogszabály szerint bizonyos esetekben élhet elállási jogával a már megvásárolt termékekre vonatkozóan. Kérjük, nézze meg, hogy jogosult-e az ellállásra és amennyiben igen, úgy küldje meg számunkra a vonatkozó adatokat, hogy elkezdhessük az ügyintézést.

 

Sikertelen online fizetés

 

Nem sikerült az online fizetése? Ez sem probléma! Ebben az esetben az oldalon leírtak szerint kezdeményezheti a kifizetési folyamat újbóli megkezdését. Amennyiben így sem sikerül a véglegesítés, úgy kérjük jelezze felénk és ügyfélszolgálatunk díjbekérőt állít ki Önnek, amely alapján banki átutalással is teljesíthető a kifizetés.

 

Gyors segítségre van szüksége munkanapokon? Nálunk is van e-mail és telefon!

 

Természetesen a fentebb felsorolt lehetőségeken kívül lehetősége van e-mailt írni nekünk vagy telefonon is felvenni velünk a kapcsolatot.
Telefonos ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8-16 óra között elérhető. Nálunk nem kell hosszú zenehallgatásra készülnie, sem különböző gombokat nyomogatnia, hogy egy gépi hang átirányítsa személyes kezelőinkhez. Ha felhív minket, akkor két lehetőség áll fent. Vagy egyből tud beszélni munkatársunkkal, vagy visszahívjuk Önt a vonatkozó telefonszámon. Éppen ezért kérjük, hogy mindig hívószám kijelzéssel telefonáljon, így a visszahívások könnyedén megtehetőek.

Reméljük, hogy sikerült egy kis betekintést adnunk online ügyfélszolgálatunk ügyintézésébe, a folyamatokba és hogy mi mindenben tudunk segítségére lenni, ha szükséges. Nálunk Ön az első, vegye igénybe a felkínált lehetőségeket!

Ügyfélszolgálatunk száma: +36-70/7794000
E-mail címünk: WEBSHOP@VASMUSZAKIBOLT.HU

#segítünk #egészségügyi #érdekében #tekintse #számos #folyamatos #szolgáltatások #tartalmazza #digitális #idő #megbízható #szakmai #kövessen #lépést #található #hívja #során #nyújt #melyet #hiba #szolgáltatásaink #legújabb #kollégáink #biztosítunk #óta #működik

#magasan képzett #cib bank #támogatás